Konečně se mi podařilo dotáhnout všechny závody a disciplíny v singleplayeru Flat Outu 2 alespoň na bodované pozice.
Ve všech závodech mám všude první místo, v disciplínách už bylo trochu větší trápení, ale konečně se mi podařilo dostat se na (alespoň) druhé místo už i v tom prokletém skoku do výšky.
Zatímco v prvním dílu byl skok do výšky pro mě ta nejjednodušší disciplína a hravě jsem házel figurínu vysoko nad síť, v druhém dílu na trati není ten nájezd, který auto ještě jakoby vymrští do vzduchu, a člověk se musí spoléhat na rychlý rozjezd a odhadnutí správného úhlu…
Tenhle druhý díl je oproti jedničce o hodně jednodušší a arkádovější. Na kontě mám už něco přes 400 000, všechny závody první a teď už konečně i ty disciplíny.
Vývojáři z Bugbear tentokrát ubrali na simulaci a obtížnosti, ale připadá mi, že je to o to zábavnější. První díl byl sice takový víc adrenalinovější, kdy se mi často stávalo, že v posledním kole kousek před cílem na první pozici, se mi něco připletlo do cesty, auto dostalo hodiny a všichni mě předjeli… Takových okamžiků bylo v jedničce hodně. V druhém díle se taky občas nějaký ten karambol kousek před cílem stával, ale při dalším pokusu bylo vše ok.
FlatOut2 je zábavnější možná právě proto, že je jednodušší a fyzika aut a předmětů na tratích je taktéž dost zjednodušena (prostě se všechno chová/váží dáseříct stejně) a kvůli tomu jsem si každý den alespoň jednu trať pravidelně zajel/vyhrál ;)
Takové nutné zlo byly diciplíny v arénách. Právěže tady je ta arkádovost na škodu a fyzika aut je tragická, ale bez větších problémů se to dá taky po několika pokusech vyhrát. Zlatý fyzikou nepřekonatelný Carmageddon ;)
Škoda, že mi okolnosti nedovolili dohrát první díl; odešel mi tenkrát disk, když jsem se vztekal na ledových klouzavých tratích, ale i tak mě to dost bavilo :)
Dvojka přinesla o trochu lepší grafiku, více disciplín, zřejmě i více aut a o dost jednodušší herní systém. Nebudu tyto dva díly raději nijak srovnávat, páč ještě nemám zkušenosti s multiplayerem, na který se právě chci vrhnout ;)