Po prvotních nepříznivých ohlasech mnoha hráčů, které byly vyvolány ohlášením druhého dílu L4D, se vlna nevole a protestů pomalu rozplývá, protože druhý díl slibuje opravdu hodně nových a nevídaných prvků. Sice využívá stejný engine jako první díl, ale nabídne nové zbraně (střelné i na blízko), munici, částečně interaktivní a proměnlivé mapy v novém prostředí, drobné změny v invertáři (adrenalinové injekce, nebo extra munice, která zabere slot pro lékárnu). Noví budou i zombíci a ke starým známým special infected z prvního dílu přibudou i tři noví: Charger, Spitter a Jockey.
Změny se dočkaly i hlavní charaktery hry. Za přeživší bude bojovat středoškolský fotbalový trenér Coach, novinářka Rochelle, mechanik Ellis a zlodějíček a gambler Nick
Hra více hráčů nabídne klasické herní módy coop, versus, survive, nově scavange a má(mají) být ještě další.
Druhý díl vychází krátce po prvním pravděpodobně kvůli množství inovací, nových módů, přepracovaným AI i map directorem, které by do klasického DLC bylo těžké zakomponovat. Nicméně u většiny titulů je zvykem, že pokračování s sebou přináší nový engine a nové technologie a herní principy, nic takového se u Left4Dead2 nestalo, hru opět pohání Source engine a proto můžeme mít jistotu, že ji rozeběhnou hráči i na slabších strojích nebo noteboocích.
L4D2 vychází za tři týdny, ale já si stejnak zase počkám na recenze a poznatky hráčů a podle toho se budu rozhodovat, až se tento titul objeví ve slevě, nebo nějaké výhodné nabídce :)